Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սուրեն ՍՈՒՐԵՆՅԱՆՑ. Թևանը գնաց Րաֆֆու հետքերով

Սուրեն ՍՈՒՐԵՆՅԱՆՑ. Թևանը գնաց Րաֆֆու հետքերով
02.02.2014 | 14:32

«Ժառանգություն» կուսակցությունում իսկապես քիչ չեն կայացած մարդիկ, սակայն այնպիսի տպավորություն է, որ նրանց վրա, շատ կարճ ժամանակ հետո, դնում է Րաֆֆի Հովհաննիսյանի «թոզը»։ Տեսեք՝ նույն Թևան Պողոսյանն ակտիվ էր քաղաքացիական սպեկտրում, համենայն դեպս, նրան ոչ ոք չէր ենթադրում տեսնել «Ժառանգության» համամասնական ցուցակում։ Բայց ցուցակը կազմվեց միայն Րաֆֆուն հայտնի սկզբունքով, իրադարձություններն այնպես «հարմարեցվեցին», որ Թևանն անպայման մանդատ ունենա։ Հետո, բոլորի համար անակնկալ, Թևանը մանդատից հրաժարվեց, ավելի ուշ՝ այդ հրաժարումից հրաժարվելու համար։ Ըստ ամենայնի, Հովհաննիսյանը կուսակցությունը կառավարելի դարձնելու բանաձև է գտել, որի իմաստն այն է, որ նրա կրտսեր գաղափարակիցները «պատճենահանեն» նույն Րաֆֆու հակասական վարքականոնը:

Դիտվել է՝ 1829

Մեկնաբանություններ